Заднее стекло автомобиля

Cam Hakkında Uyarılar

Yurt içinde ve dışında üretilen araç camlarının çok ayrıntılı özellikleri vardır.

Kömeçoğlu Oto Cam, her aracın kendine özgü, olması gereken cam özelliklerine uygun çeşitlerin, satışını ve uygulamasını yapar.

Araç camları kırılma, çatlama ve çizilme gibi sürüş güvenliğini ve görüş açıklığını tehlikeye atan nedenlerden dolayı değiştirilir.

T. C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı, Karayolu Düzenleme Genel Müdürlüğü tarafından duyurulan, 03.02.2017 Tarihinden İtibaren Uygulanacak Kusurlar Tablosu, araç camları ile ilgili ağır kusur oluşturan durumları tek tek açıklamıştır.

Bu yasal düzenlemeye göre, “Sürücünün görüş alanında görüşü engelleyecek şekilde hasar” ve “onaysız ön cam”, ağır kusurlu sayıldığından mutlaka yenilenmelidir.

Düzenlemede yer alan, “Hasarlı”, “Hafif hasarlı”, “Çizilmiş”, “Çizik izleri var”, “Sürücünün görüş alanında hasar (taş çarpması)” kusurlarından biri veya bir kaçı varsa sürüş güvenliği, can ve mal esenliği açısından yenisi ile değiştirilmelidir.

Kömeçoğlu Oto Cam, yerli ve yabancı tüm araç camlarını ve uygulama yedek parçalarını, Türk ve uluslararası kalite standartlarına sahip, güvenilir markalarda hizmete sunar.

Hızlı, güvenli ve özenli hizmet, yarım yüzyılı aşmış Kömeçoğlu Oto Cam geleneğinin değişmez ilkeleridir.

KEYİFLİ YOLCULUKLAR Yüksek gelir düzeyindeki kişi ve kuruluşların ilgisini hedef alan, farklı özelikleri ve donanımları olan araçların üretimi gün geçtikçe artıyor. Açılabilir veya sabit cam tavan tasarımlı araçlar da bu alanda hızla yer ediniyor. Tavanı tutan A, B ve C direkleri...
KIŞ GÜNLERİNİN CAN DOSTU Önceleri arka cam iç yüzeyine, isteğe bağlı olarak kalın ve parlak şeritler halinde yapıştırılan ısıtıcılar, günümüzde, araç tasarımında bulunması zorunlu öğelerden biri. Baskı tekniğiyle ve ince yatay çizgiler halinde camın iç yüzeyine yerleştirilmiş olanların yanında, mikalı camların...
ŞİMDİ CAM YENİLEME DAHA KOLAY Kasko sigortalı araçların, cam hasarı halinde, yılda bir kez olmak koşuluyla ücretsiz ön cam yenileme hakları vardır. Gerekli şartlara sahip araçların, cam değiştirme nedeniyle kasko sigorta ödemelerinde, hiç bir şekilde artış olmaz. Araç ön camlarının, çatlak...
ÇİFTÇİ SAĞLIĞI ÖNCE GELİR Günümüzde, tarım işletmeciliğinde kullanılan traktör ve biçerdöver gibi tekerlekli üretim araçlarının tasarımlarında, sürüş rahatlığını artıran donanımlara daha çok yer verilmektedir. Çiftçiyi güneşin sıcağından, yazının ayazından koruyan sürücü kabinleri, dört bir yanındaki camlar yardımıyla neredeyse 360 dereceye ulaşan...
HER ZAMAN İŞLEYEN CAMLAR Araçlarda hareketli ve sabit olmak üzere değişik biçim ve özelliklere sahip yan camlar vardır. Araç model ve biçimine göre değişmekle birlikte, genel olarak, hareketli olanlarda havalı cam, sabit olanlarda mikalı cam tercih edilir. Hareketli camlar genellikle ön...
YAŞAMSAL ÖNEMDEKİ SEÇİMLER Çatlamış, çizilmiş ya da kırılmış araç ön camları mutlaka yenilenmelidir. Sürüş güvenliği açısından hayati öneme sahip ön cam değişimi, özellikleri kanun ve yönetmeliklerle belirlenmiş, onaylı, araç muayenesinde sorun yaşanmasına imkân vermeyen cam ve cam uygulama ürünleriyle yapılmalıdır. Can ve...
TRAFİK TEK YÖNLÜ DEĞİLDİR Araçların arka camları çoğunlukla tek renkli, havalı ve kendinden ısıtmalı olarak üretilirler. Arka cam kırıldığında bu özelliklerinden dolayı patlar ve tehlikesizce çok küçük parçalara ayrılırak dağılır. Isıtıcılı arka cam değiştirme ve yenileme giderleri kasko ve trafik sigortası tarafından...
KAHRAMANMARAŞ
açık
11 ° C
11 °
11 °
62 %
3.1kmh
0 %
Pts
21 °
Sal
20 °
Çar
23 °
Per
26 °
Cum
24 °